Често задавани въпроси
1. Как се прави поръчка за разработване на индивидуална дипломна и курсова работа, задача, казус и др.?
Поръчката за разработване на дипломна или курсова работа, решаването на задача или казус е лесен начин за постигане на отлични резултати в университета. Това, което трябва да направите е да попълните формата за поръчка / запитване (или да ни пишете на email, или обадите по тел.), направите аванс и да очаквате да получите Вашата разработка в уговорения предварително срок.
Ако можете да предоставите специфични инструкции, които искате да бъдат спазвани при написването на Вашата дипломна или курсова работа / решаване на Вашата задача или казус или да ни изпратите материали, които трябва да бъдат използвани можете да ги изпратите на email: info@tetradka.bg .
Накратко услугата по разработване на писменни работи работи по следния начин:
- Попълване на форма за поръчка /Проверете дали поръчката/запитването е изпратено успешно/.
- Наш колега може да се свърже с Вас на посочения тел. за връзка в най-кратък срок (1-2 часа) за доуточняване и потвърждаване на срок, изисквания, цена, начин на плащане, начин на получаване. т.н.
- След получаване на аванс, поръчката се предава на компетентния автор от екипа за разработване. Авторът е лицето, което най-точно може да отговори на Вашето поле на интерес и изисквания.
- Когато е готова на 100% поръчаната от Вас курсова работа, казус, реферат или дипломна работа, изпращаме 1/2.
- След като сте сигурни, че разработката отговаря на зададените от Вас критерии / изисквания следва доплащане.
- Получаване на разработената тема на посочения email или по друг начин /хартиено копие, например/.
Във връзка със заплащането на поръчка за разработване Ви са възможни 2 авансови плащания. Изискваме ПРИ ПРЕВОД ДА ИЗПРАТИТЕ СКАНИРАНО ПЛАТЕЖНО-НАРЕЖДАНЕ НА НАШИЯ ИМЕЙЛ.
2. Къде се намирате?
Тетрадка.бг е базирана във Велико Търново като работим с автори по икономика, счетоводство, финанси, туризъм, педагогика, маркетинг, информатика, статистика, химия, физика и много други от цяла България от края на 2005г.
3. Как се плаща за разработването на индивидуална разработка?
Основно условие преди да се извърши авансово плащане е да се уточнят всички изисквания, налични материали, които трябва да се използват. Тетрадка.бг предоставя възможност за плащане до 2 вноски. Когато всички изисквания са ясни се заплаща 50% за започване на работа. Когато сме готови Ви изпращаме половината разработка, с което може да се уверите, че изискванията Ви са спазени / не е копирано от други места, след което доплащате и получавате цялата дипломна, курсова или др. работа. След заплащане на аванса не се приемат промени в изискванията, които биха значително променили първоначалната оценка и трудност на заданието.
ИЗИСКВАМЕ ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПЛАЩАНЕТО С ИЗПРАЩАНЕ НА СКАНИРАНО ПЛАТЕЖНО-НАРЕЖДАНЕ НА НАШИЯ ИМЕЙЛ.
4. Защо цената е толкова ниска/висока?
Нашите цени са свързани с качеството на предоставяните услуги. Всеки клиент получава пълно разбиране и съдействие в процеса на избор на тема, одобрение от научния ръководител и рецензиране, и не на последно място индивидуалност на дипломната работа (курсова задача и т.н.). Вие може да се убедите в това.
Цената също така се определя от:
- трудността на разработката. Например, емпиричното изследване е всеобхватен процес, при който трябва да се избере метод, да се приложи подходящата методология, както и да се съберат и обработят данните/информацията.
- време за разработване. Обикновенно за курсовите работи е под 10 дни, но за отлична дипломна работа са необходими обикновенно повече от 10 дни. Дори препоръчителен срок е 30-40 дни.
- обема на изискваната литература, която трябва да се включи в библиографията.
- брой страници.
- Вашия бюджет.
Минималната цена за всяка една разработка е 50 лв.Обикновенно това се отнася за реферати, курсови работи, казуси и задачи от 1-4 страници.
Цената на дипломна работа започва от 450 лв.
Цената на дисертация по всяка специалност е по договаряне.
- ...
- ...
- ...
9. Как да се подготвя за новия семестър?
Новият семестър винаги е добре дошло ново начало. Независимо дали е есен, лято или пролет, това е възможност всеки да си постави цели, които ще му помогнат да насочи своя личен, академичен и професионален капацитет в правилната посока.
Нашите съвети относно започване на всеки нов семестър са следните:
- Привеждане на дейностите в съответствие с академичния график
Това е една от най-важните стъпки, когато става въпрос за подготовка за новия семестър. В началото на семестъра всеки студент трябва да прегледа академичния си график, за да разберете различните дати, които са критични за неговия текущ контрол. Всеки трябва да се запознае с писмените си задания и изискванията за тях включително крайни срокове за различни задания и дати за практически уроци.
Академичните дейности трябва да бъдат с приоритет.
- Създаване на план за обучение и цели за семестъра
Необходимо е да се разработят учебни планове и цели, които да ръководят Вашето обучението през целия семестър. Това изисква набелязване както на краткосрочни, така и на дългосрочни планове и цели. Целите трябва да бъдат оценими в рамките на и в края на семестъра.
...
...
...
- Свързване с правилните хора
Новият семестър дава добър шанс да се развият нови и здрави взаимоотношения. Това включва свързване с връстници и състуденти в началото на семестъра. Това може да бъде от полза и да предопредели Вашия академичен и личен живот по-късно през семестъра. Това се налага особено в случай, че трябва да се сформират учебни групи, да се споделят академични материали, ресурси и пр.